Člani odbora za razvoj, inovacije in konkurenčnost pri PGZ (razvojniki v podjetjih) so se udeležili strokovne ekskurzije v podjetje Ferrari, ki je znano po odlični organizaciji, najsodobnejši tehnologiji, vrhunski tehniki in športnih dosežkih. Vse to simbolizira poskočni konj črne barve na rumeni podlagi. Ferrari letno namenja samo za raziskave in razvoj 325 milijonov evrov in razpolaga z 244 milijoni evrov letnega dobička ob butični prodaji 7300 vozil. Ogled Ferrarijeve proizvodnje in njegove zgodovine je izkušnja, ki bo udeležencem ekskurzije ostala v spominu in omogočala boljše razumevanje tako razvoja avtomobilske industrije kot industrije nasploh.
PIŠKOTKI Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z izborom opcije "se strinjam" se strinjate z uporabo piškotkov. V primeru nestrinjanja izberite opcijo "ne strinjam se". Več o tem.